Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. In dat geval wil ik jou vragen contact op te nemen middels het contactformulier of een e-mail te sturen naar info@studiofrommie.nl.
Garantie
Bij het verwerken en verzenden van jouw bestelling doe ik mijn best om deze in de allerbeste staat aan jou te leveren. Komt het toch voor dat een product beschadigt raakt tijdens het verwerken van jouw bestelling schroom dan niet om contact op te nemen middels het contactformulier of stuur een e-mail naar info@studiofrommie.nl.
Samen zoeken we dan naar een passende oplossing!
Veiligheid
Uiteraard hoop ik dat jij en jouw mini zo lang mogelijk plezier mogen hebben van alle haaraccessoires en meer. De haarspeldjes bestaan daarentegen soms uit kleine onderdelen en laat de haarspeldjes dan ook nooit in het haar tijdens het slapen, maar laat jouw mini er ook nooit mee spelen/in de mond stoppen. Het is niet mogelijk om Studio Frommie aansprakelijk te stellen voor enige vorm van schade.
Webwinkelkeur
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@studiofrommie.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.